sobota, 21 września 2013

Prolog

Cześć jestem Lexie. Często mam myśli samobójcze, a to przez to, ze mam astmę. Nienawidzę siebie za to, ponieważ krzywdzę tym moją mamę. No właśnie mam tylko mamę. Tata mnie zostawił, kiedy tylko dowiedział się o chorobie. Dupek. Od tego czasu nie jestem już zbyt miła, jeśli chodzi kolegów i koleżanki ze szkoły. Jestem miła dla mojej paczki.  Mam chłopaka Louisa. Najlepszego chłopaka na świecie. Mam też najlepszą przyjaciółkę na świecie Demi. Teraz bardzo potrzebuje wsparcia, ponieważ przyłapała swojego chłopaka na zdradzie. To był dla niej cios. Nienawidzę, za to Matta, jak mógł jej coś takiego.
Nawiązując do mojego chłopaka, jednym słowem to ideał. Czuję się przy nim bezpieczna. Staje zawsze w mojej obronie, jak i Demi oraz innych dziewczyn. Ostatnio pobił Matta, za zdradę Demi. Harry, Zayn, Liam i Niall są dla mnie jak bracia. Zawsze trzymamy się razem. Cała nasza siódemka.Dlatego, że palimy, a chłopcy maja tatuaże, połowa szkoły się nas boi. Kiedyś odwalałam, kiedy jakaś laska śliniła się do Louisa, robiłam jej piekło. Teraz może już się z nimi nie biję, ale cisnę na nie. Niech wiedzą, gdzie ich miejsce. Moja mama ma bardzo dobrze płatną pracę, ale jest w domu na tydzień, a wyjeżdża na 2. Pracuje długo, aby czuła się dobrze. Czasami mi, źle z tego powodu, że moja mama zacharowuje się. Nie wiem, co by jeszcze o sobie powiedzieć. Chcecie się jeszcze czegoś dowiedzieć to zapraszam do czytania.


_____________________________________________________________
Cześć to mój 3 blog.
Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Macie jakieś pytania ?
Zapraszam na mojego aska, odpowiem na wszystko
http://ask.fm/Bamberek
<3

3 komentarze: